En lista

Hej!
Nu ska ni få en liten lista eftersom jag inte bloggat på ett tag. Håll till godo!

Senaste 
Låt du hörde: Lord of the Dance av Ronan Hardiman
Film du såg: Hmm ... måste nog ha varit Red Riding Hood på bio.

Mat du åt: Lins- och potatissoppa!
Kram: Hm ... hela klassen inatt?
Puss: Oj, ingen aning.
Kyss: Nån random kille på en klubb
Känslan: Åh, herreGUD vad jobbigt.
Resa: Ja, jag åkte från Uppsala till Örbyhus senast idag men innan dess var det nog sist jag åkte hem från Skåne :)
Glädje: Är glad mest hela tiden här uppe med alla fina människor överallt!
Dröm: Jag drömde att jag gick på dejt med min klasskompis kusin (som för övrigt är GOR-GE-OUS!)
Person du träffade: Lydia, Karin, Anna, Amanda och Jennifer.
Personen du pratade i telefon med: Mamma såklart.
Personen du fick sms av: Mamma. Haha. Det är alltid svaret.
Gången du åt 7-eleven korv: Oj.. det har jag aldrig gjort!
Gången du var utomhus: var precis ute på balkongen, så fem minuter sedan kanske?
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I påskas!
Saken du köpte: Jordgubbar. Som var övermogna = inte gott.
  
Allmänt: 
Ska bli skoj: Sommaren och hösten! Först plugg och jobb (hoppas jag) och sedan Italien och SEN FLYTTAR JAG TILL FRANKRIKE! Ev. blir det Barcelona 7-11 september, har resor kvar på mitt tågkort då och Lydia ska ju plugga i Barca så då åker jag och hälsar pååååå! Hela sommaren kommer bli kalas!
Ska inte bli skoj att: Lämna Uppsala ... :(
Sparar till: Flytten till Frankrike och såklart Italienresan.
Pålägg som gäller: Är inte så mycket för pålägg men majonnäs och tomat är alltid gott.
Önskar att jag var bättre på: Disciplin
Dagens dryck: LOKA med vattenmelonssmak
Vad saknar du: Skåne. Alla dagar i veckan. Och allt som hör till!
Tre band/artister: Offspring, Emmylou Harris och Bryan Adams
Vad har du gjort idag: Vaknade upp i Karins säng, Lydia låg i bäddsoffan och Karin var hos sin pojkvän. Lydia låg och sov bort ruset (jag vaknade nio, pigg som en lärka) så jag läste i tre timmar tills hon vaknade. Sedan knatade vi till McDonalds och svullade innan vi satte oss vid Fyrisån och solade och pratade.
Brukar du svära mycket: Japp. Är ju skåning ;)
Hur tidigt stiger du upp: Runt åtta-nio, men skulle önska att det blev kring 7 varje morgon.
På helgerna: varierar. allt från sju till halv ett.
Vad ska du göra ikväll: SOVA.
Hur många timmar sover du per natt: 5-12, beror helt på.
Vem är snyggast i världen: Min fransklärare, gudars skymning alltså. Eller kanske min klasskompis kusin. Han är inte dum han, men det är kanske bara tillfälligt från min sida.
Vad är det för veckodag: Söndag.
Bästa saken som hände mig förra sommaren: KOM IN PÅ SPRÅKVETARPROGRAMMET OCH FICK BÄSTA LÄGENHETEN :D
Favoritplagg i garderoben just nu: Min afrikainspirerade klänning från Vero Moda.
Längd: 170cm
Byter gärna garderob med: Elsa Billgren
Byxa eller kjol: Kjol
Senast utlästa bok: Wise Man's Fear
Mitt rum kan beskrivas som: mishmash av olika stilar med tonvikt på lite slottsliknande.
Mig själv med tre ord (just nu): solbränd, trött och mätt
Jag tränar: Japp. Promenerar 6km 2-4ggr/vecka och sedan gym ett par ggr/vecka på det.
Jag ville bli när jag var liten: Hmm .. vad ville jag INTE bli? Diplomat antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0