Vår!

Idag har det varit vår i luften - så himla härligt! Har nyss avnjutit en kolhydratbomb i form av pasta med skink- och gorgonzolasås, otroligt gott (och snabbt, tar kanske tio minuter att svänga ihop). Annars har jag mest tagit det lugnt.

Gick upp vid halv sju imorse för att möta upp Anna, Emilia och Joseph (Emilias pojkvän) för att träna lite vid åtta. Tyvärr hade gymmet stängt till klockan elva så det blev inget med morgonträningen. Vi gick en promenad på en och en halv timme ungefär och satte oss sedan för lite frukost. En sak som är bra med Uppsala är att det finns jättebra frukosterbjudanden för nästan inga pengar alls (man kan till exempel få fralla med brie, salami och paprika, en juice och en stor kaffe latte för 25 spänn, vill man ha DN till kostar det 39:-) så vi högg in på det och pratade en massa strunt som alla tjejer gör, jag och Anna.

Vi satt ganska länge, till strax efter halv tolv om jag inte minns fel. Emilia och Joseph gick tidigare för att äta brunch på en nation men jag och Anna satt kvar. Vi delade på oss och jag gick till gymmet - hade jag åkt in så tidigt skulle jag minsann få något ut av det också. Blev inte så mycket idag, trekvarts träning ungefär. 25 min kondition, 15 styrka och lite stretchning. Sedan åkte jag hem och sedan dess har jag inte gjort ett dugg mer än att laga mat!

Nu ska jag diska och sedan slänga mig på soffan, ikväll är det bra grejer på TV! Och på torsdag ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0