Tisdag

Hej hallå!
Idag har jag varit i Uppsala HELA dagen, kom hem för en halvtimme sedan. Puh. Åkte in vid sju imorse, tränade och gick sedan till lektionen. Så himla tråkigt att jag inte har den på två veckor nu (tenta nästa vecka så då är den inställd) för jag är nog allt lite kär i läraren, så jädra snygg så det är lite jobbigt hoho.

Nåja, det löser sig alltid. Kanske behöver en paus?!

Imorgon ska jag ha en lektion och träna och sedan åka hem och plugga, alternativt sitta kvar i skolan och göra det där. Allt hänger på om jag får med mig lunch eller inte - det händer ganska ofta att jag har gjort lunchlåda men glömmer den hemma så då är det bara att åka hem med sig.

Nu ska jag hoppa ned i sängen, är helt slut! Vi hörs imorgon hoppas jag :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0