Kortis

Klockan är sen och jag ska sova nu, fick bara sovit fem timmar inatt. Vet att det bara är en timme men det gör verkligen SÅ mycket på sig, i alla fall första natten!

I söndags gjorde jag:
Gick upp
Åt
Tog det lugnt
Pluggade lite
Åt
Sov

Idag har jag:
Gått upp
Tränat
Varit i skolan
Pratat med folk
Varit hemma
Varit på IKEA och köpt en blomma och en kruka
Pluggat lite

Imorgon ska jag:
Träna
Ha lektion
Luncha med vänner och matlådor
Ha lektion
Komma hem
Däcka i soffan
Plugga lite/lösa DN:s korsord
Sova


Ungefär så här ser alla mina dagar ut, jättefint minsann. Hoppas ni har det bra där nere i söder - våren är äntligen här hos oss (vi har sett krokusar!!!!!!!) så vi njuter av varje centimeter snö som smälter bort (har ungefär fem cm kvar på balkongen - wiho!) och planerar picknicks och brännbollsspel i parken så mycket vi kan! Jag kommer ju hem lite senare än jag tänkt - kanske den tjugonde eller nittonde eller så - men stannar ju i en vecka ungefär!

Annars kan ni ju faktiskt komma hit och säga hej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0