Godmorgon!

Herregud. Imorse gick jag upp klockan sex utan problem och igårkväll somnade jag INNAN elva, helt makalöst. Det har nog inte hänt sedan jag flyttade hit. Jag är så otroligt barnslig med mina sovtider, kan t.ex. inte somna mellan tolv och ett (eller nu kan jag det men för bara ett par veckor sedan hade jag verkligen panikkänslor inför det) för då är det spöktimme och att somna innan tolv har liksom känts som att man tar bort timmar från det andra dygnet man kunnat använda till annat ... Hoppas att det här är början på en ny era!

Igår var jag och gymmade en timme med Anna, en tjej i klassen. Igårmorse när jag packade ihop min träningsväska insåg jag att jag lämnat typ ALLA träningskläder hemma i vintras (undrar varför, jag var inte ens på gym?!) så jag fick köpa nytt innan jag mötte upp Anna, ännu mer aj i plånboken. Nåja, bättre att lägga pengarna på sådant än på öl eller fika. Jag har inte tränat på himla länge så det var riktigt skönt att komma igång igår även om jag märkte hur himla stel jag blivit i musklerna, speciellt i vaderna och ryggen.

Nu ska jag åka in till skolan (eller ja, om en halvtimme) men vi hörs kanske senare, blir en kort skoldag idag. Måste inom ICA och norpa åt mig quornbitar och -färs (2 för 35:- denna veckan), blir jättegott i en gryta med massa grönsaker, mmm!

Och idag är det en vecka tills jag åker till Skåne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0