Long time no see

Hallå hallååååå

Har inte skrivit här på evigheter vilket såklart beror på att jag är i Skåne och hänger med dem jag vanligtvis brukar uppdatera för ... Men! Nu har vi visst ett läsarbyte här minsann, så får väl lägga manken till.
      Vad har hänt sedan sist? Inte så mycket. Jag jobbar (COOP), pluggar (en skrivarkurs och en litteraturkurs på engelska), syr och bakar. Som vanligt alltså, förutom jobbet. Senast sydde jag en cape/mantel och häromdagen kom mina mönster till en regency gown och till tidsenliga underthings - här ska sys!
      Usch, känner mig totalt omotiverad att skriva så ska gå och lägga mig - uppdaterar mer när andan faller på. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0