En prikär situation

Hej hallå god eftermiddag,
ledsen att jag inte skrivit tidigare men så är det ibland. Jag sitter just nu och planerar lite inför månadens utgifter och har hamnat i ett litet dödläge. Denna månad får jag pengar för 17/1 - 25/2, alltså 6 veckor. Det ger lite mer pengar än vanligt (obviously, CSN delar ut pengar/vecka som en klumpsumma i slutet av månaden) och efter att ha betalar räkningar och fakturor för denna månaden har jag ungefär lika mycket kvar som jag brukar ha i början av varje månad. Detta gör att jag skulle kunna betala även nästa månads hyra, leva denna månad lite snålare än vanligt och sedan ha mer pengar nästa månad, alternativt betala ytterligare en månad i förskott (för att börja undanröja sommarmånadernas hyra).

Nåväl, jag får se hur jag gör. Än är det lite tid kvar tills jag måste bestämma mig.

Nu ska jag återgå till mitt planerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0