En gnällig dag

Jag är nästan aldrig sjuk så just nu känns det som att jag aldrig kommer bli frisk, jag kommer inte ens ihåg hur det känns att inte behöva andas genom munnen. Stackars stackars mig. Låter som en inrökt gammal tant gör jag också, alldeles hes och raspig. Usch.

Nu ska jag baka kanelsnäckor tror jag. Eller, nej det kan jag inte för jag har inget strösocker! Åhhh. Får ta ett glas cola och slänga mig framför TVn, hade planerat att plugga idag då jag mådde okej imorse men det går inte - har så ont i huvudet av allt slem som far omkring. Varsågod, hoppas ni hunnit äta innan ni läste detta.

Ska rota igenom mina skåp ändå, jag har rörsocker hemma och det borde ju kanske kunna gå att ha istället för strösocker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0