Day 4

Går in på dag fyra eller fem beroende på hur man räknar och mår bättre i kroppen men hela huvudet känns som en snorbomb (ursäkta). Det är alla hjärtans dag, årets mest kommersiella enskilda dag, och här sitter jag tillsammans med mina bästa vänner Panodil och Nasoferm och en och annan mucoangin för att lugna mitt såriga svalg.
Nå, för att lätta upp stämningen ska jag ta en kort promenad till ICA och köpa choklad och kanske en film om jag hittar någon och sedan ska jag ligga på soffan hela dagen och tycka synd om mig själv. Jag orkar inte göra något vettigt (jag borde till exempel städa och plugga men det går inte så bra med snorhuvudet).
Nå, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0