Mr Headache is paying a visit

Imorgon har jag fonetiktenta. Så himla tråkigt, det är det jobbigaste och tråkigaste med hela kursen. Men den är i alla fall slut efter imorgon! Jobbigt dock att jag fått världens huvudvärk idag, tror det beror på att min sömn rubbades inatt när mamma ringde klockan TRE för att fråga om jag kommit hem, mamma dåååå. Min mobil hade inte lyckats skicka iväg "hemma nu natti"-smset som är obligatoriskt så hon ringde minsann efter att Embla varit i gröningen och kissat (hon är så rädd för barn det lilla stycket så hon vågar inte gå ut om kvällarna längre ...) ringde hon. Jag hade varit hos en kompis i Uppsala och kommit hem vid ett så jag hade ju nästan precis somnat. Galet. Varit av banan hela dagen men ska gå en promenad nu och posta lite grejer, köpa lite pluggodis, ta en tio panodil och sedan sätta mig med plugget.

Åt nyss potatissoppa med stekt bacon till lunch, himla gott. Nästan lika god som mammas, då är den god. Om två veckor kommer jag till Skåne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0