Vilket kaos

Ååååh jag blir så irriterad. Idag hade jag tvättid klockan 17 (de har nya tvättider här i huset så nu kan man tvätta tre personer/dag istället för två) men när jag kommer dit är det någon som har igång tvättmaskinerna??!! Vad tusan tänkte jag och gick ut för att titta på bokningstavlan. Hör om min häpnad om de inte satt upp en lapp där det står att de nya tiderna inte börjar gälla förrän den 1/10! När jag var och bokade i torsdags eller fredags hade de INTE satt upp den lappen och, ja. What to do? Nu har jag i alla fall bokat om tills på torsdag klockan 14. Fint. Då har jag en ordentlig tvättid som faktiskt är MIN nu då. Hm.

Mamma, tänk vilken tur att jag varit shoppingberoende så länge - annars hade jag ju inte haft några kläder!

Ikväll ska jag ligga i soffan. Är så HIMLA trött efter att inte ha sovit ordentligt på hela helgen (fyra timmar i fredags, 11 timmar i lördags och så fem timmar inatt). Märker hur gammal jag börjar bli - rutiner är så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0