Romeo et Juliette

Jag har fruktansvärt svårt för Måns Zelmerlöv. Främst för att jag under ett flöjtläger träffade en tjej som kände honom och det hon hade att säga var inget trevligt, direkt. Utöver det har jag svårt för hela honom - han känns så himla lismande och vem orkar?

Nåja. På nyårsafton har Romeo och Julia premiär på Göta Lejon i Stockholm och Loa Falkman spelar Fader Laurence. Jag vill se Romeo och Julia, dels för att det är Shakespeare men också för att Loa Falkman är med. Frågan är bara om man orkar sitta en hel pjäs med M.Z. i spetsen. Hehhh. Lisette Pagler (som spelar Julia) är också riktigt bra, åtminstone efter vad jag såg när hon vann "Jakten på Julia". Hmm.

Vi får väl se hur mycket olja och vax jag kan svälja under en kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0