Att få post

Jag älskar att vara hemma när posten kommer. Tycker det är skitcoolt när det ramlar in genom brevfacket! Jag är ju så van att behöva gå till postlådan och det är inte riktigt samma grej tycker jag, även om det också är spännande. Här hör man ju liksom om man är poppis eller inte, postlåda är mer vinst eller förlust! I skrivande stund damp det ner lite i postlådan, men inget roligt. Kan inte ni börja skriva brev till mig???? Mail är så tråkigt och visst är det kul med telefonsamtal men jag, som är en 1700/1800-talsjunkie ÄLSKAR att få brev. Det är så fint på något sätt och så är det något man lagt ned mycket tid på. Telefonsamtal kräver att båda har tid och dessutom glöms ju detaljerna bort. I ett brev har man dem svart på vitt och de suddas inte ut!

Idag vacklar jag mellan att stanna hemma och tvätta (har inga rena strumpor) eller åka in till Uppsala och plugga. Då jag har tenta imorgon tänker jag prioritera plugg framför rena strumpor så jag åker in om en timme ungefär, ska möta upp några klasskompisar och plugga. Strumpor behöver man ändå alltid så jag kan lika gärna köpa dem nu som om en vecka. Och så ska jag ragga tag på en mandelkvarn också, har lite pengar kvar på Cervera att använda.

Nu ska jag kila in i duschen, vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0