You think you know me?

Jag är himla trött och skall upp klockan sju imorgon för att tvätta, så jag avslutar kvällen med en "lista". Alltid något!

Namn: Katarina Linnea Molander
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Nope, inte än!
Längd: 1.70
Skostorlek: 39

Hårfärg: Just nu rödbrun, men min naturliga är klassiskt svensktråkig. 
Är du kär i någon: Nope.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej! 
Tänker du på att ta självmord: Oroa er inte (:

Dricker du alkohol: Det slinker väl ner ett och annat glas vin och så.
Röker du
: Nix.
Vilket shampoo använder du
: The Body Shop's Rainforest Shine 
Vilken parfym använder du
: Paul Smith - Rose
Vad är du rädd för
: Ganska mycket, egentligen.
Gillar du att tvätta: Jag har bara gjort det två gånger och det är faktiskt helt OK, luktar gott i tvättstugan så där brukar jag läsa medan jag väntar!
Gillar du Berg-och-Dalbana
: LOVE IT! Den enda karusellen jag kan åka utan att stoppa huvudet i soptunnan efteråt.

Senaste:
Film du hyrde: Oj, jag minns inte.
Film du köpte: Bones säsong 4! 
Låten du lyssnade på: "Rövarkungens ö" med Nationalteatern, skönaste låten!

Personen du ringde: Mamma :D
Tv program du tittade på: The Vicar of Dibley (Ett herrans liv), ÄLSKAR brittisk humor!
Personen du tänkte på: Min mamma, var ju tvungen att komma ihåg vem jag ringde senast. Innan det var det nog, ja, nån i klassen antagligen eftersom allt surrar kring skolan just nu!

ANTAL..
Gånger du varit kär: En gång på riktigt.
Gånger ditt hjärta brustit: Två gånger. Få ihop det om ni kan!
Hjärtan brustit på grund av dig: Inga hoppas jag?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Tre, fyra kanske. Jag vet inte.
Ärr du har på kroppen: Massor, är en riktigt skadedrabbad filur!

SENASTE..
Personen du fick mail av:
Facebook, som alltid. Suck.
Personen du fick brev av: Julia!
Personen du fick sms av: Mamma, vi skickar typ 30 sms om dagen, VAR.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ja, när var det nu. Den andra september tror jag, kvällen innan de åkte hem från Örbyhus!

Saken du köpte: En korv med bröd på Pressbyrån, bästa stressmaten!
Vad har du gjort idag: Skola mellan 10 och 12 och sen drog vi hem till Karin där det bjöds på fläskpannkaka, massa gott te och ett och annat skratt.
Var det kulJapp!
Hur tidigt stiger du upp:
Varierar, men på senaste tid har det varit runt nio om jag inte haft föreläsningar.
Gillar du att slåss: Nej, inte direkt. Eller, jag tycker det är ganska kul att brottas men inte på allvar.
Vad ska du göra idag: Sova snart, upp tidigt imorgon!
Är du seriös: Mmm, fast jag har ganska svårt att bibehålla fokus under längre perioder, gillar när det händer mycket runt omkring mig.
Vad är du allergisk mot: Katter, pollen och kvalster och sånt. Annars inget vad jag vet.

Var har du ont: I tänderna, börjar bli förkyld så då får jag det.
Använder du hårspray: Nej, jag använder ingenting utöver schampoo och balsam, men när jag känner att jag har råd brukar jag använda Kerastase's kräm för lockigt hår, den är magisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0