Vardagsbestyr

Hej, hallå!
Var som sagt uppe med tuppen - fem i sju imorse svingade (nåja) jag benen över sängkantan och stapplade ner i tvättstugan. Nu hänger allt på tork (vilket det gjort i drygt två timmar) och vid tolv ska jag ner och hämta in allt och mangla lakanen (om nu mangeln vill fungera ...) och vika strumpor och sådär. Efter det åker jag direkt in till Uppsala, har seminarium vid fyra men tänkte åka in ändå och tralla omkring i stan ett tag. Det är en riktigt fin höstdag här uppe (även om det blåser som tusan) så Uppsala är nog en riktig fröjd idag.
Jag ska kika lite på te, har just nu bara en sort hemma och det är kul att variera sig lite. Ett svart kanske? De har en tehandel på Forumgallerian som jag inte besökt ännu (den är så liten och jag har alltid så mycket packning, är rädd att välta allting!) så dit kan jag ju gå ...
Nu ska jag kila in i duschen, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0