VADÅ vinna?!

Min klass är fotbollstokig. Eller i alla fall den del jag lyckats liera mig med. Så vill jag överhuvudtaget hänga med i diskussionerna måste jag nog se matchen ikväll mellan Holland och Sverige. Det går sådär än så länge, men jag har det igång i alla fall. Just nu är det halvlek och 2-0 till Holland. HAHAHAHAHA. Synd om svensken som missade öppet mål.
Nej, jag är ingen tävlingsmänniska. Jag bryr mig inte om att vinna över någon annan än mig själv och jag bryr mig verkligen inte om när någon annan vinner, så länge det inte handlar om vänner varpå jag blir glad för deras skull och sådär ... Typ. Nä. Jag gillar inte att titta på sport så länge det inte är sånt jag tycker är coolt. Som kür (dressyr), simhopp eller freestyle. Eller skidskytte och utförsåkning av olika slag. Ja, ni fattar grejen.
Så jag är ledsen, men jag saknar den där laganda-känslan folk verkar få så fort ett lag av något slag skall tävla mot varandra. Jag bryr mig inte ens om vem som vinner küren eller skidskyttet, jag gillar bara att titta. Fast jag grät faktiskt när Ferry tog guld ... Men det blev ju värsta masspsykosen!
Så, nu fick ni insiderinformation här. Så nu vet ni. Bjud aldrig in mig till att titta på sport. Antingen blir jag uppslukad och hysjar eller så sitter jag och pratar om helt ovidkommande saker. Ni kommer bli galna på mig. Fråga gärna, men tjata inte om jag säger nej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0