Strömavbrott i nästan hela norra Uppland.

Vi har strömavbrott och jag är så (ursäkta språket mormor) JÄÄÄÄÄVLA hungrig!!!!! Jag ser till att ha så mycket som möjligt i kyl och frys hela tiden då det tydligen skall göra att det drar mindre energi, så jag står helt utan ordentlig föda för närvarande. Vem vill käka fryst bröd eller kylskåpskall lasagne liksom? Och flingorna tog slut imorse. Har man tur eller? Har blockchoklad i skafferiet, får väl gnaga på det.
Jag var på ICA för att handla mat när det hände, jag var på väg till falukorven och plötsligt blir allt svart. Jag som skulle käka kanelbullar :( men de kunde inte göra något så det var bara att traska iväg tomhänt. Jag hoppas ni känner min smärta. Nu ska jag stänga ner datorn (vill kanske ha den till film ikväll) så inte batteriet dör, gå till köket och försöka sno ihop något och sedan slänga mig i soffan och läsa. Kanske ska plugga till och med? Vet inte vad dock. Nåväl.

Vi hörs så fort elen kommit tillbaka, tills dess finns jag på mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0