Godmorgon!

Jag skulle vilja dra igång dammsugaren just nu och få möget överstökat men jag vet inte om jag vågar. Det ter sig nämnligen som att tjejen som bor tillsammans med sin kille under mig inte gör något särskilt om dagarna. Jag vet att han pluggar, men jag ser bara henne lämna huset ungefär en gång i veckan och hon bär aldrig skolväska eller en påse med böcker i. Hon är lite av ett mysterium. De kan inte vara gamla, heller, för den delen och har förmodligen flyttat för gymnasiets skull. Eller, hon är åtminstone i gymnasieålder. Heee.

Om ni undrar vad jag gjorde igår lagade jag mat hela kvällen. Först gjorde jag boeuf bourguignon som jag knappt kan vänta på att sörpla i mig och sedan gjorde jag minsann knäckflarn också. Självklart blev det lite smet över till lite vaniljglass. Bästa efterrätten! Idag ska jag göra milkpudding, bärkompott och koka ris. Mycket upphetsande. Gästerna kommer vid sju så bäst att ha maten klar! Ska inom IKEA en sväng också, kom på att jag bara har tre underlägg!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0