Suck.

Idag är en sån där jobbig dag då man bara vill ligga och sova men inte kan för att man MÅSTE göra saker. Sådana dagar är inge bra. Folk är snarstuckna, jag är snarstucken och alla tar illa upp för minsta lilla. Som med min symaskin. Som om jag på allvar skulle skylla på någon annan för att den är sönder eller inte redan varit inne på lagning. Herregud, jag förväntar mig väl inte att alla ska vara värsta mekanikerna, eller hur?

Nä. Sådant orkar jag inte med idag så från och med nu ska jag inte prata med någon mer idag. Jag låter tydligen irriterad och förnärmande hur jag än uttalar mig, så det är lika bra att jag låter bli.

Nu ska jag äta frukost, skriva handlingslista, ta på mig och sedan åka in till Uppsala för att få rätsida på mina issues. Och så måste jag handla. Vet inte ens vad jag ska äta ikväll. Gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0