Skaune, baby

Eftersom det som vanligt blir problem när jag ska ändra designen ändrade jag tillbaka. Hoppas nu att alla kan läsa allt ...

Imorgon åker jag hem till Skåne! Ska bli himla kul att träffa alla på lördag. Och så ska jag ju såklart förbi Cyber, saknar den skolan något enormt. Har haft tre fantastiska år där, skulle inte bytt dem mot någon privatskola i världen, tror jag. Möjligen Franska skolan, bara för att. Men inget annat!

Just nu pluggar jag mest, finns inte mycket annat att företa sig när tentan lurar runt hörnet. Nu skall jag dock pack inför imorgon, eftersom jag inte orkar ha en resväska med mig till skolan tar jag bara en extra stor ryggsäck och fyller den med det som behövs, den kommer nog inte bli full. Men först ska jag knata iväg till ICA och köpa lite godis, har lite begär idag känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0