Ingen människa vid sina sinnens fulla bruk går upp så här dags för att tvätta

Idag masade jag mig ur bingen halv sju. HALV SJU!!!!!!!! Vilken idiot kom på att ha tvättid klockan sju på morgonen? Varför tog jag inte den mellan tolv och fem istället, den var ju ledig? Men nää, då tänkte Katie att hon skulle ha allting klart tills målaren kom, alternativt att hon kunde hänga i tvättstugan medan han jobbade på här uppe. Jag är inte överförtjust över att en vilt främmande person ska vandra in i mitt hem och ändra på min väggfärg, men jag vet att det blir fint.

Jag hade tänkt skapa ett annat rum här också genom att sätta upp ett skynke för sängen, jag ska rumstrera om lite när allt är klart. Såklart. Inte kan man ändra om utan att helt ändra om! Hoppas nu snubben kommer.

Nyss när jag var nere i tvättstugan och skulle ta ut tvätten från tvättmaskinen råkade jag trycka på "start" istället för nyckelknappen, så nu tvättas allt en gång till. HAHAHA. Jag är himla duktig, eller hur? Hur lyckas man? Okej att de sitter bredvid varandra men ändå ... Ska bli skönt att komma hem och få en grundlig tvättkurs av mamma ;P Och så ska vi tvätta mina koftor, det är så jäkla jobbigt att göra det här uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0