Hej hallå

Länge sedan jag skrev nu. Jag har ju varit i Skåne och träffat er alla och sedan har det definitivt inte funnits tid när föräldrarna varit här - har varit en och en halv intensiv vecka, jag trodde jag skulle få lite lugn och ro men icke!

Även den här veckan och helgen kommer inte vara särskilt produktiv på bloggfronten - jag har tenta på fredag och på torsdagkväll kommer Josefin upp från Skåneland för att stanna över helgen! Men sen så. Sedan har vi inte mycket att göra och då ska jag blogga så att ni önskar att jag skulle sluta någon gång. Kanske så mycket, men jag lovar inget.

Nu ska jag åka in till Rediviva och plugga hela dagen, har med mig mammas fiskgratäng som lunch och mjuk pepparkaka och lussekatter som uppiggare! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0