.

Det gör så inihelvetes ont just nu. Så jag ska kura ihop mig i min soffa tillsammans med tre avsnitt Glee som jag redan sett en gång idag.

Jag läser förresten en fin bok just nu. Eller fin vet jag inte om den är, den handlar om några studenter i USA som förutom att vara besatta av grekisk och romersk historia mördar en av sina vänner för att dölja ett annat mord. Jag fick den tipsad av mannen som jobbar på Akademibokhandeln på Mobilia i Malmö. Han sa att det var "en pärla" och att den nyss återkommit i tryck. Jag tänkte att framsidan var så färgglad och fin och det behövde min bokhylla. Och lite studentmord har aldrig skadat någon. Så jag köpte boken. Den är lång. Nära sjuhundra sidor. Jag har läst 400 av dessa. Förhoppningsvis 450 by the end of the night.

Så. Läs den.

Åh, just det. Den heter Den hemliga historien och är skriven av Donna Tartt (jag vet, men det är en seriös bok. Lovar). Och förlåt för punkt inne i parentes.



72:- kostade den. Snuskigt vad de tar betalt för pocket nuförtiden.


Kommentarer
Postat av: wire

åh den ska jag läsa minsann

2010-05-20 @ 11:42:20
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0