Bildregn

Bloggar ju aldrig längre. Och orkar inte. Pappa på sjukhus, så ni får hålla till godo med bildregn.


Var på födelsedagskalas för kusin och det bjöds på hamburgare med hur mycket sås som helst. Jag älskar sås! Åt två sådana som ovan, vitlökssås, guacamole och stark chilisalsa är modellen. Gud vad gott jag luktade hela kvällen.


Fint valborgsfirande hemma hos mig. Jag fick jättefina blommor! De rosalila är från Emma och står för närvarande på mitt skrivbord. Den orange flådiga konstruktionen med rosor och sådana där vad de nu heter och ormbunke fick jag av Calle, mest för att han var skyldig mig en ros sen i somras när han pajade min fina, röda. Jag fick finfina ljus också av Carl-Axel, men de fastnade inte på bild tyvärr. Tack för en underbar kväll som distraherade och gjorde det till en trevlig Valborg :)


Jag och Julia i höstas. What would I do without you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0