Vulkan.se

Ni som är lite nyfikna på mitt projektarbete kan från och med denna stund klicka er in på Vulkan där jag publicerat min bok. Den är 238 sidor lång, men texten är stor eftersom det är tänkt att vara en högläsningsbok så med normaltext är den runt 200 skulle jag tro. Ni kan provläsa boken där också.

Ikväll ska jag fira med att, ja just det, plugga! Först ska jag dock se Halv åtta hos mig innan jag sätter igång Star Trek Voyager och pluggar och njuter samtidigt. Det kallar jag att förena nytta med nöje!

Vet att jag inte uppdaterar så mycket med bilder längre, men jag tänkte slänga upp en bild som finns med i min bok. Ni får under inga omständigheter använda den eftersom det inte är jag som gjort den. Endast jag har rätt att publicera dem. Om ni vill kontakta dem som ritat hittar ni dem och några av deras alster på: http://apply-some-pressure.deviantart.com/ och http://Datlun.deviantart.com/ .



Ellie springer i skogen.


Min absoluta favoritbild. Korinth spelar piano. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0