Onsdag 10/3

Idag har jag upplevt ett enormt resebehov. Jag längtar tills det är sommar så att jag kan åka till Stockholm och sitta i parken vid Årstaviken på Söder och dricka öl och vin, äta franska baguetter med parmaskinka och prosciutto och en massa oliver samtidigt som jag konverserar med mina fina vänner som självklart följer med. På kvällen äter vi gott ute (eller lagar en fin middag) och avslutar kalaset med en eller tre äppelöl på Belgobar som ligger på Bryggargatan i Sthlm city. De har ett underbart utbud av belgiskt öl!

Men just nu sitter jag här på min säng och fryser för att det är vinter. Men jag har blommigt täcke och orkidéer i fönstren så det är okej. Men i sommar, DÅ, DÅ ska jag minsann sitta där vid Årstaviken. Vänta ni bara!


Vi i Stockholm i sommar! Hoppas på en revisit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0