Måndag

Idag är det den femtonde mars, vilket innebär att det är måndag och att det är ny vecka! Det innebär även en kväll på musikskolan vilket i nuläget inte lockar överhuvudtaget eftersom jag är riktigt, riktigt förkyld med täppt näsa, yrsel och slemhosta. Hela fruktkorgen alltså, underbart! Var uppe på toa inatt och höll på att falla ihop av yrsel och ledvärk. Skit! Så här förkyld har jag aldrig varit förut.

Nåväl. Dagen har som alla andra måndagar spenderats i skolan (tänk, fr.o.m. den 11 juni kommer jag inte ha några skolmåndagar att se fram emot längre. Då blir det universitetsmåndagar!) tillsammans med mina fina vänner.

Det började med att jag anlände till skolan 08:40 bara för att upptäcka att engelskan var inställd. Satte mig med Julia och snart kom Max och Calle och joinade. Max drog på lektion och Victoria kom och tog hans plats. Julia tog bilder, ska se om jag kan få tillgång till dem ... Vid en kvart i tio drog jag och Calle till EH och käkade frulle i väntan på att han skulle till frisören. Jag satt kvar där och filade lite på min samhällsuppsats. I love it. Efter det blev det lektion (såg film - the insider) och därefter kilade jag, Julia och Victoria till Subway där vi spenderade fina två timmar. Eller, ja. Alltså. Jag kommer aldrig kunna förklara varför saker är som de är just nu - det bara är så. Och jag vet att det är hyckleri och liknande men. Ja. Så är det. Tack för att ni står ut i alla fall :) <3

På tal om en annan sak - idag öppnar antagningen till universitet/högskola! Ni glömmer väl inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0