Läskigt

Jag har som bekant varit riktigt förkyld över helgen men ändå varit ute och svirat. "Jag mår uuuunderbart!" har jag tänkt och dansat/kört på. Imorse kom nog bakslaget tror jag. Hade sovmorgon eftersom jag inte skulle till idrotten. Tjugo över åtta slår jag upp ögonen, svänger benen över sängkanten och beger mig till toaletten för sedvanlig grooming. Sätter mig och TJONG så börjar hela världen snurra och öronen tjuta. Nästa sekund har jag svimmat och en liten stund senare vaknar jag upp, helt skakis.

Jag har aldrig svimmat innan, aldrig någonsin. Så det här var en minst sagt läskig händelse. Undrar vad det var som triggade den? Drog av ett plåster från ett sår och det hade liksom fastnat, men med tanke på hur van jag är vid sår (jag är en kluddfia av rang) och plåsteravdragning borde det inte vara den avgörande faktorn.

Fy tusan i alla fall. Nu ska jag försöka släpa mig ur sängen, äta frukost och sedan åka in till skolan. Har körlektion klockan tre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0