Bildregn

Eftersom jag inte bloggat på ett tag tänkte jag förära er med ett bildregn över mina senaste dagar ...




Bakade inte så vackra päronsmakande macarones. Ljuvliga!


Syster (höhö) kom förbi som vanligt om torsdagarna och satt vid köksbordet och pluggade medan jag bakade macarones.


De här härliga tjejerna gjorde mitt år när jag fick de efterlängtade illustrationerna till sagan jag skrivit som projektarbete!


Det här är en av femtio bilder de gjort till sagan, och detta är framsidan. Jag dör så duktiga de är!

Ja, det var mina dagar i korthet. Jag hoppas ni hade det lika mysigt som jag!

Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha, såklart så hamnade jag med där på ett hörn och plugga hette det (det enda som jag kan se på den bilden är godispåsen xD). soror <3

2010-03-21 @ 10:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0