Happy B-day

Igår fyllde jag nitton! Sista året som tonåring har med andra ord börjat.
Hela dagen tog sin start vid halv nio på morgonen då mina föräldrar väckte mig med sång. Fick reda på att jag fått ett nytt grafikkort till datorn av pappa, det visste jag inte trots att det varit installerat en liten tid och jag till och med nyttjat det! Tackar för det. Fick även ett nytt sims (ni lär m.a.o. se ännu mindre av mig en tid framöver ...), nya sängkläder (vitt med spets (L)) och så får jag biljetten till Diggiloo som jag ska på tillsammans med Josefin och hennes familj!

Hela dagen gick åt till att baka, laga mat och handla lite smått. Och lite Sims, såklart. Vid halv fem kom Vicky och av henne fick jag miniserien Hornblower som jag snackat om jag vet inte hur länge. Jag såg den i en en gång älskad bokhylla och den lät så Katie så det var inte sant. Och nu är den alltså äntligen i min hylla! Av mig fick hon en två veckor försenad present i form av shampoo och inpackning från L'Oreal. Mhm!
Sen anlände Josefin med ett fint rosa paket som vid senare öppning visade sig innehålla en kombinerad kaffekanna och kopp! Den har jag spånat på länge och att Josefin hittade den var minsann att slå huvudet på spiken*! 
Sist kom mormor och morfar med en liten liten present som visade sig innehålla en nyckelportmonnä fylld med "parkeringspengar" i form av massa tior och minst lika många femmor. Så himla roligt! Och portmonnän luktar sådär gott som bara mjuka lädervaror gör. Åh. Nästan så att jag vill ha bil bums! Till den dagen får den dock agera korthållare och jobbnyckelhållar. Mycket praktiskt!

Nu ska jag sova en stund, eller ja, hela natten tänkte jag. Imorgon ska jag in till Malmö! Pussis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0