En fin present

Jag tog studenten igår (fredags) och hade så himla roligt. Tack F07SHA, F07SHB och delvis F07NV och F07T för en fin fin fin dag. <3

Skivan i sig var också himla bra - det är så sällan släkt och vänner samlas! Till och med kusin med fru och dotter var här från USA och jag ska säga er en sak: att titta på Nora (kusindotter heter det) är som att titta på min studentskylt. Vi är så himla lika så det är inte klokt!

Jag fick jättefina presenter, såklart. Däribland en enorm pajform i ljusgrönglaserad keramik från Gerbera, en likfärgad mjölkkanna även den från Gerbera, sex handblåsta martiniglas i limegrönt, lila och blå (2 av varje), en dessertbok (sött, sweet, dulce), nya utgåvan av Vår Kokbok (a.k.a. husbibeln), finfina plastskålar av högsta kvalitet, fyra böcker (The Swan Thieves, Hitchhiker's guide to the galaxy, the Restaurant at the End of the Universe och War and Peace) och pengar. TACK TACK TACK!

Jag blev superglad för allt och det är så himla roligt och påtagligt att en flytt må nalkas i mitt liv inom en snar framtid!

En present som dock gjorde mig extra glad och varm inombords var en ljuvlig specialillustrerad kortlek som kom i fin plåtask. Jag fick den av min engelsklärare Isabel och blev så otroligt glad att jag nästan började gråta. Och jag som inte hade något till henne!

Tack klassen och alla andra på Cyber för en underbar student, och tack till släkt och vänner för gratulationer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0