Sista kvällen i Sthlm!

Just nu sitter jag här i fasters lägenhet på Hornsgatan på Södermalm och skriver blogg, äter frukt- och mandelchoklad och tittar på Biggest Loser. Idag har jag varit på Globen köpcenter, på MAXI på Lindängen och ätit Ceasarsallad på Café Coppola på Gallerian. Lite till såklart. Såg för övrigt Kissie inne på gallerian om någon nu bryr sig hehe.

Imorgon ska jag möta upp Sofia för frukostplugg kl 0900 på medis och sedan ska jag äta lunch innan jag placerar mig på ett bibliotek och pluggar. Åka tillbaks, packa det sista och sedan in till stan och äta KEBAB vid hötorget innan tåget går hem 18.21. Längtar lite, ska bli skönt att komma hem till min bäddade säng (tack för det C :D).

På torsdag ska jag stanna kvar i skolan så att jag får träffa JULIA som jag inte sett på snart tre veckor(!!!). Saknat alla er andra också såklart, men er har jag träffat/pratat med vid tillfällen och jag vet ju dessutom hur mkt Julia saknat mig, stackarn klarar sig inte länge utan min övervakning. Hon är säkert alkoholist och rökare när hon kommer hem .... HUGA! Närå ;)

Hoppas ni har en fin vecka, för det har jag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0