Ibland måste jag

Fördriva tiden.

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? Vet inte, minns inte åldern.
Vad tycker du om kärlek? Det är väl som allt annat? Relativt.
När kramade du någon sist? Igårmorse.
Saknar du någon speciell person? Speciell och speciell, jag saknar flera.
Har du svårt för att bli kär? Blir lätt förälskad, men inte så lätt kär.
När hånglade du med någon sist? hånglar inte. kysser med stil.
ångrar du det? ångrar hellre det jag gjort än det jag inte gjorde. men nej, det gör jag inte!
När fick du senast en komplimang? idag. typ en komplimang.
Har du hånglat med någon av samma kön? jao.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nej.
Hånglat med nån riktigt ful: återigen, allt sånt är relativt.
Hånglat med fler än 50 pers: nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja.
Gjort något riktigt dumt? förmodligen massa saker.
Gjort något du verkligen ångrar? självklart. men hellre det än att ångra vad jag inte gjorde.
Varit nykter på nyårsafton? Ja, inte som att man super när man är 10??
Åkt ambulans? Ja, men inte för att jag varit skadad.
Gjort nåt olagligt? alla har väl åkt bil utan bälte någon gång?
Blivit polisanmäld? nej.
Slagit ner någon? inte fysiskt.
Skämts över dina föräldrar?  ja.
Skämts över dig själv? varje dag.
Sagt jag älskar dig och menat det?  skulle jag säga det om jag inte menar det?
Tar du droger? nej.
Dricker du? när jag är sugen, dvs när jag är i sällskap jag känner mig trygg i.
Vilka kläder sover du i? vad som helst, gärna så fult som möjligt. det verkar vara synonymt med bekvämt har jag märkt.
Varit kär? Ja.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nej, jag tror att man inte är kär förrän man blir älskad tillbaka.
Vill du gifta dig? Ja, men inte nödvändigtvis VARA gift.
Vill du ha barn? Ja, men jag skulle vilja få barnet när det var fyra.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? C
Såg dig gråta? Calle tror jag.
Fick dig att gråta? jag själv.
Du delade en cigg med? Julia
Du gick på bio med? Josefin
Skällde på dig? hahaha. pappa.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ja, för typ en kvart sen hade jag ett litet breakdown.
Kramat någon? japp.
Pussat någon? hmm. ja.
Köpt någonting? jag är i Stockholm, vad tror ni?
Sjungit? ja. nyss på "Mitt hjärtas land".
Saknat någon? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0