En till

Jag älskar verkligen Stockholm men just idag är det jävligt jobbigt att vara själv xD

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Det gör man väl varje dag?
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag ska gå upp 10kg (bryter alltid mina löften serni)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nä!
4. Dog någon som stod dig nära? Nope
5. Vilka länder besökte du? Tyskland och Danmark
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Förmodligen. Är rätt girig.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 14/2, 2-5/4, 7/4, 30/4, 25-28/6, 29/11...
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag för en gångs skull (dock endast i en situation) inte följde någon annans bana utan gick min egen väg. Det har givit mig så mycket!
9. Största misstaget? Att låta mig påverkas av andra.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Feta blåmärken sedan klubbande i Helsingör och diverse skärsår.
11. Bästa köpet? Min minilaptop, mina vinterskor, min säng och senaste besöket hos frisören ;P
12. Vad spenderade du mest pengar på? Fika. Lätt. Eller sakerna ovan.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? You sexy thing och Behind these hazel eyes 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Beror på vilka år man jämför med. Har varit både det värsta och bästa året jag haft.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Gjort saker för mig själv och inte för andra.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ta åt mig av vad folk säger och inte berätta det.
20. Favoritprogram på TV? Hmm... Måste nog bli Fringe.
21. Bästa boken du läste i år? Åååh jag kan inte välja. Men måste jag blir det Mansfield Park.
22. Största musikaliska upptäckten? Guetta
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag tenderar att vara med när mina saker köps...
25. Något du önskade dig men inte fick? Ny kamera :P
26. Vad gjorde du på din födelsedag? Var i Stockholm med Vicky, Julia och Nina!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Japp.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jeans ock tunika. Och på senare tid klänningar.
29. Vad fick dig att må bra? Att ha nära till vänner och familj som älskar en tillbaka.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jackson Rathbone!!!!!!!!
31. Vem saknade du? Hmm. Flera. Eller inga?
32. De bästa nya människorna du träffade? Max! Lätt. Haha han är så jävla cool. Och CA. Har inte träffat så många nya andra tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0