Lördag

Först ett litet inlägg från min bloggläsande, nördiga sida. Bara jag som tror att Blondinbella börjat provocera igen för att hon behöver fler läsare? Hon ville ju som sagt dubbla sin omsättning i år och då krävs det ju fler läsare och mer plats i media. Kanske. Jag vet inte. Okej. Skämt ut mig nog för nu.

Igår hade jag suuuuuuuuuupertrevligt. Åkte till Malmö med Therese och Josefin vid åttasnåret och förfestade lite fint hos Tove. Träffade två helsköna tjejer som tyckte det var fantastiskt att jag använde uttrycket "klubben för inbördes beundran". Så lätt var det att vinna deras hjärtan! Efter allmänt snack och några öl (hör och häpna, Tuborg är faktiskt riktigt gott!) begav vi oss vidare till KB där det blev dans mest hela natten. Kom hem vid fyra, stapplade i säng och gick upp vid - håll i er - TIO! Kunde somnat om men tänkte att vafan, då kommer jag inte i säng ikväll.

Och idag har jag varit hos min mormor som fyllde år häromdagen. Smörgåstårta, sillamacka och hälften av alla recept i "Sju små kakor". Mycket gott och mycket trevligt. Har även sökt lite jobb idag, känns bra! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0