YES! En anledning att dricka öl!

JAG
KLARADE
TENTAN!!!!!!!!!!!!

Jag var så himla säker på att jag skulle faila på denna tentan (det kändes verkligen åt helvete fel och jag trodde väl att jag skulle få en 24 av 55 (gränsen för godkänt låg på 33) i bästa fall. Men NEJ. Jag blev godkänd! Just nu är jag riktigt riktigt himla fint glad.

Med andra ord ska jag unna mig en extra öl ikväll (Lydia, en tjej i klassen, fyller år och vi ska ut och äta på nation och fira henne) som klapp på axeln. Eller en cider. Det är helt klart underskattat! Eller bara en cola ... Hm, vi får se. Just nu är jag faktiskt inte alls på ölhumör (tur det, klockan är halv nio på morgonen) utan det var mer studenten i mig som såg en chans att dricka öl.

Glöm nu inte gratta mig för det här kändes fasen ta mig större än att ha klarat den första tentan någonsin på universitetet (detta var min andra)!

Kommentarer
Postat av: Elina

Det finns alltid en anledning till att dricka öl :) Grattis!

2010-12-09 @ 09:34:19
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Cissi

gratis till tentan! :D

2010-12-09 @ 10:01:59
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0