Lucia Movie Night

Ikväll är vi ett gäng på åtta pers från klassen som ska gå på Lucia Movie Night - en tillställning som anordnas av SF. Där kommer de visa tre hemliga och ännu ej släppta filmer och självklart spekulerar vi vilt i vilka dessa är! Jag hoppas hoppas hoppas att en av de tre är Narnia - Kund Caspian och Skeppet Gryningen. Jag är ett enormt fan av Narnia. Jag sträcker mig till och med så långt att jag säger att de två andra filmerna kan vara ASDÅLIGA. Bara jag får se Narnia är jag nöjd och kan gå hem lycklig. Det är dock två veckor tills den har premiär så det är inte så troligt att Narnia visas. Isåfall hoppas jag på Tron Legacy, den verkar vara ball och en film i min smak!

Nu ska jag ta en promenad, steg upp för två timmar sen (bion börjar tolv inatt och är slut vid sju, åtta på morgonen) så behöver röra på mig lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0