Kväll, fjorton minusgrader

Godkväll på er i stugorna!
Sitter vid köksbordet med min laptop, är alldeles invirad i en filt för jag är trött och lite kymig idag. Skall snart sätta mig i soffan, läsa lite ur kursboken och titta på film innan jag går och lägger mig för natten. Imorgon skall vi plugga i princip hela dagen och på kvällen ska ett ganska stort gäng från klassen träffas och laga pitepalt och titta på en julkalender.

Om ni undrar varför jag inte hör av mig beror det på att jag just nu går i skolan 10-16 i princip varje dag och pluggar/äter/sover resten av tiden. Tiden flyger iväg och innan jag vet ordet av har det gått en vecka ... Så bara ring om det är något, eller inte är något, det är bara roligt! Börjar sakna Skåne nu, ska bli otroligt skönt att komma hem till jul och träffa hela släkten och vännerna, fira jul och nyår. Dricka glögg, äta köttbullsmackor på juldagen, sova LÄNGE i varm varm pyjamas och spela sims. Och plugga, jag har tenta den sjunde så det blir tyvärr ingen lång Skånevisit denna gång heller ... Kommer hem den nittonde december om allt går enligt planerna och åker hem igen den andra januari, måste få några dagars lugn och ro med studierna innan tentan.

Nu ska jag krypa upp i soffan.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0