Godmorgon!

Idag har jag sovit ut för första gången på nästan två veckor. Det behövdes - man går liksom på övertid när man pluggar hela dagarna, lagar mat, tvättar, städar och sedan sover sju timmar, i bästa fall åtta. Inte ens helgerna har givit möjlighet till att sova ut för då har jag haft så mycket att göra och/eller haft tvättid klockan sju på morgonen. Men idag så! Slog upp de gröna vid sjusnåret för att titta på Julkalendern och sedan somnade jag om igen och vaknade inte förrän vid tjugo i tio. Nu sitter jag och äter frukost och tittar på TV. Funderar lite på om min yoghurt är sur (det kan den inte vara för den går ut den trettonde och jag öppnade den imorse!), men tror att det mest beror på flingorna jag har i ...

Idag ska jag åka in till Uppsala och träffa ett par klasskompisar för att diskutera en bok vi läst. Vi har läst "Kafka på Stranden" som är helt OK men som sagt inte i min smak. Hoppas nästa bok blir en riktigt bra en!

I lördags var jag som bekant på fest för en tjej i klassen och här nedan kommer en bild. Alla kameror har varit duktiga på att ge mig mörkbrunt hår (det är rött) men den här kameran gjorde minsann underverk! Tror inte ens jag är så rödhårig, faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0