En mästare på att prokrastinera

Om ni undrar varför jag inte skrivit här på hur länge som helst är det för att jag kommer hem snart och om jag skriver en massa kommer ni komma ihåg vad jag gjort medan jag själv glömt bort det (det brukar bli så). Därför skriver jag inte och kommer ihåg allt så att jag kan berätta det för er sedan! Gud vad jag är smart.

Men för att ni ska få lite inblick i min dag, i alla fall:

1) Vaknade tjugo i åtta men hade tvättid vid sju, blev lite stressigt
2) Har nu tvättat fyra maskiner och har en kvar,
3) Om ni undrar hur jag fått ihop så mycket tvätt är det för att jag inte tvättat på ungefär tre veckor,
4) Ovanstående ger er (och mig) en hint om hur löjligt mycket kläder jag tydligen har.
5) Allt är dock inte kläder utan ungefär hälften är handdukar och sängkläder
6) P.g.a. förseningen har jag inte ätit frukost än så jag ska gå och köpa lite att äta (har inget hemma) så fort jag är klar med tvätten
7) Resten av dagen ska jag städa, städa och packa. Woho ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0