(L)

Jag brukar inte gilla killar som är rödhåriga och har fräknar men Toby Stephens är verkligen undantaget som bekräftar regeln ... Gud! Ni har alla sett honom. Han spelar Gustav Graves i James Bond "Die Another Day" och Edward Rochester i "Jane Eyre". He's got it all! Nyss såg jag honom (för övrigt naken) i "Waking the Dead" som just nu går på BBC entertainment och insåg att tusan, han är nog min celebrity crush. Här får ni en bild så att ni också kan njuta ... Dock rekommenderar jag att ni tittar på Jane Eyre för där är han sexigare än en blandning av James Dean, George Clooney, Brad Pitt OCH Johnny Depp. Och det är minsann ingen dålig blandning!





Kan ju dessutom vara kul för er att se min första celebrity crush. Jag har bara haft tre. Toby Stephens, Dexter (lead singer i the Offspring) och ... ROBERT DUNCAN MCNEIL som spelade Tom Paris i Star Trek Voyager. Han var den förste att fånga mitt hjärta. ROFLOL på det, jag vet. Mais, c'est la verité!

Visst, han kanske inte ser så mycket ut för världen (och idag är han ingen skönhet). Men ni ska se honom in action när han raggar kvinnor och styr Voyager. Ahh. Det äro underbart! Underbart! Lite roligt också att han är blond och blåögd. Precis det jag INTE gillar hos killar jag träffar idag. Men, då och då dyker det upp ett undantag som bekräftar regeln ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0