Glasflaskor och halsband

Nedan bilder på gårdagens inköp!


Nere till höger ser ni då bakelserna. Två glasflaskor 29-39 pix och ett underbart underbart halsband! Jag tänkte direkt Pocahontas när jag såg det! Minus den vita slutstenen, which if probably for the best anyway.


Närbild på halsbandet. I love love love it!

Idag ska jag och mami brumma iväg till Anderslöv och sedan blir det nog en avstickare till kära Svågertorp också. Mamma vill titta på blommor ... Jag får väl ta en promenix under tiden.


Och såhär ser jag ut idag. Håret i en enda röra (har inte borstat det sedan i lördags), noll smink och min fina rutiga skjorta. Jag är dock alldeles puffig och svullen runt ögonen eftersom jag såg på Star Trek Voyager inatt precis innan jag somnade och som vanligt grät jag som ett litet barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0