En dag i Malmö

Idag har jag spenderat dagen i Malmö tillsammans med Victoria som jag inte träffat på flera veckor. Galet! Kul hade vi i alla fall. Blev fönstershopping, lunch på Subway, mer shopping och fika på Espresso House. Kom hem vid halv fyra ungefär och gör mig just nu redo för en kväll med plugg. Har myst med lillan och funderat lite över mitt liv. Som om jag aldrig gört det annars ...


Här är jag och min fina fina Embla. Jag ser ut som att jag ska bryta ihop eller något men lillan lyckades med konsten att morra och gnälla samtidigt precis när jag tryckte på "ta foto". Ljudet som kom ut var inte av denna värld och såhär blev resultatet.


Och såhär ser jag ut idag. Håret en enda röra som vanligt. Favoritklockan är på! Den är egentligen mammas (men jag har fått den) som hon fått av mormor efter att hon varit i London. Den är sjukt fin och det finns en roterande tavla som följer dygnsrytmen. Sol, stjärnor och måne!

Vi hörs kanske senare när jag röjt undan pluggberget i form av projektrapport ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0