Bildregn

Återigen ett bildregn p.g.a. den dåliga uppdateringen ... Enjoy!



Jag och soror var på KB tillsammans med Josefin, Carl-Axel och en massa andra trevliga! Här något dragna ...


Här är Julia och Josefin i de fina sofforna på KB. Josefin med mobilen i högsta hugg. Precis som vanligt!
 ;)


Jag har köpt böcker ... 54:-/st på Sci-fibokhandeln!


... och Star Trek! Säsong 6. 359:- på Sci-fibokhandeln!


Calle tyckte att det var en bra idé att ta foto på mig.


Jag fick för mig att städa. Så det gjorde jag. Nu är mina böcker precis som jag vill ha dem! Jag fick äntligen klart min pianopall också. Den har pappa gjort åt mig!

Nu vet ni vad som pågått i mitt liv de senaste veckorna. Min bok har kommit också, men den får ni se bild på en annan gång.

Just i detta nu lyssnar jag på musiken från Riksteaterns uppsättning av Nils Holgersson från 1998. Jag var sju och det var det häftigaste jag sett i hela mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha första gången jag komenterar en blogg! Klart det ska vara din:)Men vem var det som hade mobilen i högsta hugg igår? Inte var det jag i alla fall:P

2010-04-05 @ 14:58:27
Postat av: Katie

HAHA! Joho. Du och dina sms all night. ;) Pratat med avsändaren av fylle-smset??!! För DEN diskussionen vill jag gärna höra!

2010-04-05 @ 15:19:29
URL: http://kmolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0