A good day

Idag gjorde jag världens fynd på Agda's. Två glasflaskor med glaskork (je l'aime!!!!!) i rosa, ljust glas och ett underbart halsband som jag ska ha på balen. Det är gjort av turkosa glasstenar, pärlor och lite läderband.

Flaskorna kostade 29:- för en liten och 39:- för en lite större. Finfina priser, speciellt som det är Miljögårdens grejer. De brukar annars vara duktiga på att ta betalt men Agda's är ett grossistlager där allt de inte fått sålt eller som är lite nött hamnar. En paradis för dem som gillar shabby chic!

Halsbandet då? Jo, det kostade femtionio riksdaler vilket också det är riktigt billigt ... Tyvärr var halsbandet lite sönder i karbinhaken. Men det gick att laga. MEN VET NI? P.g.a. det felet fick jag halsbandet GRATIS! Wihoo!

Slänger upp en bild på mina fynd typ imorgon.

Ikväll har jag varit hos Josefin och ätit pizza. Mums! Vi såg även Julie&Julia, tredje gången jag sett den. Nej, fjärde. Yes, I love it.

Nu: bums i säng! Imorgon blir det påskmarknad i Smyge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0