That's not my name

Av någon anledning har jag fått den på huvudet - warum warum warum? Bra är den i alla fall, så inte mig emot.

Sitter vid datorn i soffan och tittar på IDOL.
Jag har inte följt det på flera år, men kanske ska börja i år?
Nja. Njaaaaaaaaaaaa. Får se.

Idag har jag övningskört till FALSTERBO och tillbaks.
Mamma ville tvunget ha mjukglass i kiosken,
så det var bara att köra dit. Kul. Inte.
Fick motorstopp typ tio gånger (!!!) bara för att jag har
sjukt svårt för ettan i bilen. Har nog det i alla.
Ibland går det asbra, men idag ville det inte alls.
Å andra sidan går allt annat tiptop, så jag ska nog inte klaga.
Inte krockat än iaf (A)
Vill bara ha körkort nu så jag kan köra SJÄLV.

Nu ska jag göra lite PA och titta på Idol.
Sexigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0