sunday bloody sunday

Aldrig något bra på TV på helger efter åtta. Nån mer än jag som tänkt på det? Sen när är Trollkarlens hemligheter bra, liksom? Eller Ensam mamma söker, för den delen. Får panik. Jag menar jag gillar inte den amerikanska versionen så hur ska jag då kunna gilla kopian...? Nä. Får bli lite projektarbetesskrivande för mig ikväll. Har varit duktig idag och hunnit med att läsa, träffa Josefin, läsa lite till och göra filosofin! Hade hemtenta. Och min hjärna ville inte fungera som den skulle idag. Får väl se hur det går. . .

Vad tycker ni förresten om min nya design? Eller ja. Jag har ny bakgrund. Coolt va? Kände att den representerade mig. Torn, liksom. Nejdå. Tycker bara det är vackert, och det får factually representera hur jag känner inför min tecknarkonst. Jämfört med hur tjejen som illustrerar min saga tecknar är jag ungefär sådär duktig. Skitkass, alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0