Produktiva Katie

Idag har jag varit ganska duktig, faktiskt! Har räknat matten, som blev klurig ett tag men som jag sedan förstod, och så har jag skickat iväg mail till två litteraturvetare på LU. Är jättenervös, eller snarare exalterad, över utgången. Hoppas att de, om de inte kan ställa upp på intervju, kan rekommendera mig vidare till någon som kan hjälpa mig :)

Nu ska jag göra franska en stund och sedan ska jag LÄSA! Älskar boken jag läser nu: Glass of Time av Michael Cox. Förresten, vad tror ni om att starta en "bokblogg"? Jag läser ju väldigt mycket och är väl medveten om att många av er har svårt att hitta saker ni vill läsa, så då kan ju jag dela med mig av mina tips! Läser både på svenska och engelska, och har börjat så smått med franska (barnböcker haha), så något måste ni ju kunna plocka! Får se när den kommer... Om den kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0