Meine Sommer

Tog denna från Louise, tyckte det kunda vara bra tidsfördriv såhär på maten!

I alla fall... Sommarens...

Bäst köp: Måste nog vara min mini-laptop faktiskt, även om den kanske inte köptes precis på sommaren ;P

Roligaste fest / utgång: Josefins 18-årsfest i Trelleborg eller Emmas student!

Låt: Hot Chocolate - You Sexy Thing eller Supermassive Black Hole med Muse

Roligaste resmål: Stockholm med Julia, Victoria och Nina!

Bästa bio: Ingen aning. Men får väl bli Harry Potter and the Half Blood Prince ;D

Foto:
 
Utan för Dramaten - Julia och Victoria hade fått lite föööör mkt Mümmelmann xD

Flirt: Min pojkvän såklart :D

Bästa dag: Alltså.. Räknas Valborg som sommar? Annars lördag 27/6 - Calle&Naturhistoriska på dagen, underbart umgänge på kvällen :D

Jag har lärt mig: Att man inte kan lita på någon - allra minst på sig själv.

Frisyr: Plattad lugg och underhår, lockigt överst. Eller kringgående fläta!

Väska: Fjällräven. Som alltid ;) Eller mammas skinnväska.

Plagg: Tunikor eller klänningar! Och min fake-Busnell från Vero Moda :D

Sommarläsning: Igelkottens Elegans av Muriel Barbery

Beautyprodukt: Parfymolja med doft av vanilj från The Body Shop

Smycke: Halsband i guld med skyddsängel, och mitt armband med berlocker från Thomas Sabo

Kaffe: ALLTID!´Säger bara Sthlm med islatte till frukost, lunch och middag :D

Skor: Converse. Alltid.

Tufft eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0