Måste bara...

Med tanke på att jag läser både Blondinbella och Kenzas bloggar måste jag bara nämna följande: USCH vad dåligt av BB att inte nämna att hon bara får åka till VMA för att Kenza blivit sjuk! Hon hade aldrig fått chansen annars, och helt ärligt varför skulle hon? Bella skriver ingenting om musik. Ingenting om vad hon älskar (förutom allt dravel om självkänsla. Kom igen, blir någon ens hjälpt av det där????) - bara den senaste premiären, den senaste lunchen och lite updates från träning/evenemang hon är inbjuden till. Visst, jag ser upp till henne. Hon har lyckats bygga ett imperium på en offentlig dagbok och är snuskigt rik, men sen när betyder det att man ska lägga av att vara mänsklig?

Nä, tacka vet jag Kenza som är jordnära, vacker och ärlig utan att för den sakens skull bli tråkig. När jag började läsa BB var hon en vanlig tjej som klättrade på karriärstegen. Hon skrev om sin vardag och om sig själv - nu kommer det inget annat än den senaste outfiten, ett självhjälpsinlägg och kanske ett "så-räddar-du-ditt-förhållande"-inlägg som nämner saker alla andra redan visste. Blondinbella borde byta namn till business-Bella.

Så. RIKTIGT DÅLIGT GJORT! En sak att inte MTV nämner det (för egentligen har det ingenting med VMA att göra), men att inte BB nämner det. Bakslag, bakslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0